Обявление за нов прием на заявления за кандидат - потребители за ползване на услугата "личен асистент" и кандидатите за лични асистенти
Дата на публикуване:
04.06.2015 13:38

Обявление за нов прием на заявления за кандидат - потребители за ползване на услугата "личен асистент" и кандидатите за лични асистенти
През месец март стартира изпълнението на проект „Нови възможности за грижа” договор № 2014ВС05М90Р001-2.2015.001-С0001 по процедура за директно предоставяне на безвъзмездна финансова помощ 2014ВО05М9ОР001-2.2015.001 „Нови алтернативи” по Оперативна програма „Развитие на човешките ресурси” 2014-2020 г. (ОПРЧР).
От 22.06.2015 г. в Община Раднево, партньор на Агенцията за социално подпомагане по проект „Нови възможности за грижа”, ще стартира втори етап за приемане на заявления за кандидат – потребители за ползване на услугата „личен асистент” и кандидатите за лични асистенти. Кампанията за приемане на документи ще продължи до 10.07.2015 г. включително.
Основната цел на проекта е превенция на зависимостта от институционален тип грижи, подобряване качеството на живот на деца и възрастни хора с увреждания и тежко болни лица с ограничения или в невъзможност за самообслужване и създаване на възможности за социално включване.
Заявления от кандидат – потребителите за ползване на услугата „личен асистент” и кандидатите за лични асистенти се подават в община Раднево, Център за услуги и информация на граждани , гише №1 от 8:00 ч. до 17:00 ч. Заявления по образец могат да се получат на място или да изтеглите от Интернет страницата на Община Раднево – http://obshtina.radnevo.net, меню „Обявления”.
Документи се подават по настоящ адрес на кандидатите.
За потребители на услугата „Личен асистент” целеви групи са:
• Хора с увреждания с ограничения или невъзможност за самообслужване;
• Хора над 65 г. с ограничения или в невъзможност за самообслужване;
• Семейства на деца с увреждания;
• Самотно живеещи тежко болни лица.
Необходими документи за кандидатстване:
• Заявление и приложение към него по образец;
• документ за самоличност (за справка); за дете – удостоверение за раждане (копие);
• документ за самоличност на законния представител – родител, настойник, попечител (за справка);
• експертно решение на ТЕЛК/ НЕЛК (копие);
• медицински протокол на ЛКК (копие);
• други медицински документи – актуална епикриза, етапна епикриза или друг медицински документ, доказващ, че кандидатът е с ограничения или невъзможност за самообслужване (копие);
• удостоверение за настойничество/попечителство (копие);
• заповед/съдебно решение за настаняване на дете в семейството на близки или роднини или приемно семейство по чл.26 от Закона за закрила на детето (копие);
• пълномощно (свободен текст) за лице, което да подаде заявлението от името на кандидата – когато не се подава лично;
В заявлението кандидат-потребителят посочва имената на предпочитаните от него лични асистенти, в случай, че бъде включен като потребител на услугата по Проекта.
Процедура за подаване на заявления от кандидатите за лични асистенти:
За лични асистенти по проекта могат да кандидатстват лица в трудоспособна възраст или лица, които не са придобили право на пенсия за осигурителен стаж и възраст по реда на чл. 68 от Кодекса за социално осигуряване и са:
• безработни лица;
• трудово заети лица: наети или самонаети, които могат да извършват допълнителен почасов труд;
• неактивни лица (студенти или придобили право на професионална пенсия за ранно пенсиониране – в трудоспособна възраст), които могат да извършват допълнителен почасов труд.
Необходими документи за кандидатстване:
• Заявление по образец;
• Документ за самоличност (за справка);
• Автобиография;
• Документи за придобитата образователна степен и съотносима за длъжността „личен асистент” квалификация;
• Служебна бележка, относно регистрация в Д”Бюро по труда”(ако кандидатът е безработен);
• Служебна бележка от месторабота (ако кандидатът работи);
• служебна бележка от учебно заведение (ако кандидатът учи);
• пенсионно разпореждане (само за кандидат, който е придобил право на професионална пенсия за ранно пенсиониране и е в трудоспособна възраст);
• копие от удостоверение за преминато обучение по операция „Алтернативи” по ОП РЧР 2007 – 2013 г.
Лицата, които желаят да бъдат лични асистенти, вписват в заявлението си и предпочитанията си за работа с конкретен потребител или потребители.
Приложение №1 ЗАЯВЛЕНИЕ за ползване на услуга „Личен асистент” по проект „Нови възможности за грижа” изтеглете тук!
Приложение № 1 А Неразделна част от Приложение № 1 изтеглете тук!
Приложение № 6 ЗАЯВЛЕНИЕ за кандидатстване за ЛИЧЕН АСИСТЕНТ по Проект „Нови възможности за грижа” изтеглете тук!
От 22.06.2015 г. в Община Раднево, партньор на Агенцията за социално подпомагане по проект „Нови възможности за грижа”, ще стартира втори етап за приемане на заявления за кандидат – потребители за ползване на услугата „личен асистент” и кандидатите за лични асистенти. Кампанията за приемане на документи ще продължи до 10.07.2015 г. включително.
Основната цел на проекта е превенция на зависимостта от институционален тип грижи, подобряване качеството на живот на деца и възрастни хора с увреждания и тежко болни лица с ограничения или в невъзможност за самообслужване и създаване на възможности за социално включване.
Заявления от кандидат – потребителите за ползване на услугата „личен асистент” и кандидатите за лични асистенти се подават в община Раднево, Център за услуги и информация на граждани , гише №1 от 8:00 ч. до 17:00 ч. Заявления по образец могат да се получат на място или да изтеглите от Интернет страницата на Община Раднево – http://obshtina.radnevo.net, меню „Обявления”.
Документи се подават по настоящ адрес на кандидатите.
За потребители на услугата „Личен асистент” целеви групи са:
• Хора с увреждания с ограничения или невъзможност за самообслужване;
• Хора над 65 г. с ограничения или в невъзможност за самообслужване;
• Семейства на деца с увреждания;
• Самотно живеещи тежко болни лица.
Необходими документи за кандидатстване:
• Заявление и приложение към него по образец;
• документ за самоличност (за справка); за дете – удостоверение за раждане (копие);
• документ за самоличност на законния представител – родител, настойник, попечител (за справка);
• експертно решение на ТЕЛК/ НЕЛК (копие);
• медицински протокол на ЛКК (копие);
• други медицински документи – актуална епикриза, етапна епикриза или друг медицински документ, доказващ, че кандидатът е с ограничения или невъзможност за самообслужване (копие);
• удостоверение за настойничество/попечителство (копие);
• заповед/съдебно решение за настаняване на дете в семейството на близки или роднини или приемно семейство по чл.26 от Закона за закрила на детето (копие);
• пълномощно (свободен текст) за лице, което да подаде заявлението от името на кандидата – когато не се подава лично;
В заявлението кандидат-потребителят посочва имената на предпочитаните от него лични асистенти, в случай, че бъде включен като потребител на услугата по Проекта.
Процедура за подаване на заявления от кандидатите за лични асистенти:
За лични асистенти по проекта могат да кандидатстват лица в трудоспособна възраст или лица, които не са придобили право на пенсия за осигурителен стаж и възраст по реда на чл. 68 от Кодекса за социално осигуряване и са:
• безработни лица;
• трудово заети лица: наети или самонаети, които могат да извършват допълнителен почасов труд;
• неактивни лица (студенти или придобили право на професионална пенсия за ранно пенсиониране – в трудоспособна възраст), които могат да извършват допълнителен почасов труд.
Необходими документи за кандидатстване:
• Заявление по образец;
• Документ за самоличност (за справка);
• Автобиография;
• Документи за придобитата образователна степен и съотносима за длъжността „личен асистент” квалификация;
• Служебна бележка, относно регистрация в Д”Бюро по труда”(ако кандидатът е безработен);
• Служебна бележка от месторабота (ако кандидатът работи);
• служебна бележка от учебно заведение (ако кандидатът учи);
• пенсионно разпореждане (само за кандидат, който е придобил право на професионална пенсия за ранно пенсиониране и е в трудоспособна възраст);
• копие от удостоверение за преминато обучение по операция „Алтернативи” по ОП РЧР 2007 – 2013 г.
Лицата, които желаят да бъдат лични асистенти, вписват в заявлението си и предпочитанията си за работа с конкретен потребител или потребители.
Приложение №1 ЗАЯВЛЕНИЕ за ползване на услуга „Личен асистент” по проект „Нови възможности за грижа” изтеглете тук!
Приложение № 1 А Неразделна част от Приложение № 1 изтеглете тук!
Приложение № 6 ЗАЯВЛЕНИЕ за кандидатстване за ЛИЧЕН АСИСТЕНТ по Проект „Нови възможности за грижа” изтеглете тук!
Проектът
се осъществява с финансовата подкрепа на ОП РЧР, съфинансирана от
Европейския социален фонд на Европейския съюз и съобразно изискванията
на Единния наръчник на бенефициента за прилагане на правилата за
информация и комуникация 2014-2020 г.