Административно обслужване
Дата на публикуване:
15.05.2012 07:26
На основание Закона за изменение и допълнение на Административнопроцесуалният кодекс в сила от 25.03.2014 г.
СПИСЪК НА УСЛУГИТЕ,
за които се предоставя възможност за устно заявяване,
чрез лицензиран пощенски оператор, създаване на възможност административният акт да бъде получен на мястото, където е заявен или на посочен от заявителя точен адрес, в случай че е заявено получаване чрез лицензиран пощенски оператор или по електронен път:
1. Заявление за настоящ адрес – да се посочи ЕГН и се представи копие на Нотариален акт;
2. Заявление за постоянен адрес - да се посочи ЕГН и се представи копие на Нотариален акт;
3. Удостоверение за правно ограничение – да се посочи ЕГН и постоянен адрес;
4. Заверка на данъчна декларация:
- при корегираща декларация е необходимо да се представи удостоверение за наследници;
- при нов имот е необходимо представяне на документ за собственост на имота;
5. Карта за пътуване с намаление – да се приложи пенсионно решение и снимка;
6. Карта за паркиране на МПС – да се приложи решение от ТЕЛК и снимка;
7. Плащане на тротоарна площ – да се приложи Разрешително за ползване на тротоарна площ;
8. Плащане на удължено работно време – да се приложи Разрешително за удължено работно време.
- Център за услуги и информация
- Информация
- Гражданска регистрация
- Стопанска политика
- Общинска собственост
- Екология
- Териториално и селищно устройство